سردار عوض شهابی‌فر که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 08 September 2020
سردار شهابی فر از بیمارستان مرخص شد + تصویر
سردار عوض شهابی‌فر که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار عوض شهابی‌فر از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت ساله دفاع مقدس ، فرمانده اسبق سپاه فتح و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که چند روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود با شکست این ویروس منحوس و بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.
وی هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل بستری بود که طی یکی ئو روز گذشته برخی‌ها با در پیش گرفتن بداخلاقی‌ خبرهای کذبی از فوت این یادگار جبهه و جنگ منتشر کردند و موجی از نگرانی میان مردم ایجاد کردند که خوشبختانه ظهر امروز با بهبودی کامل، سردار عوض شهابی‌فر از بیمارستان مرخص شد.
وی در کلیپ‌های مختلفی که از زمان بستری در بیمارستان منتشر شده بود از مردم خواسته برای شهادتش در دفاع از انقلاب و اسلام دعا کنند.
سردار عوض شهابی فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از یاران شهید قاسم سلیمانی در راه مبارزه با داعش از یک هفته پیش به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری و تحت درمان قرار گرفت.
سردار شهابی فر فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ویدیویی از بیمارستان شهیل جلیل یاسوج خطاب به مردم گفت: بیماری کرونا را همانند همه حرکت‌های جهادی شکست می‌دهیم.
وی افزود: بابت همه الطاف مردم عزیز، جوانان، نخبگان، فرهیختگان، ایثارگران در این مدت که در بیمارستان شهید جلیل به دلیل بیماری کرونا بستری هستم، قدردانی می‌کنم.
سردار شهابی فر همچنین در این پیام از رئیس و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل قدردانی کرد و گفته بود : دعا کنید که شهادت در راه خدا نصیب من شود.
گفتنی است از دیروز در برخی از رسانه‌های معاند و فضای مجازی خبر شهادت این دلاور مرد دوران دفاع مقدس منتشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار