استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:با پیگیری‌های انجام شده و جذب شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صندوق حمایت مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 09 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به گزارش دستگاه‌های تخصصی در خصوص کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم.

استاندار ایلام افزود: باید نظارت مستمر بر نحوه قیمت گذاری میوه و تره بار همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن گله مندی بر تعیین تکلیف زمین میوه و تربار توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: این مسئله خیلی کش داده شده است و باید هرچه سریع‌تر ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

استاندار ایلام همچنین از کمیته امداد استان خواست ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به جذب ۶۲ تن گوشت مرغ رایگان بین افراد تحت پوشش این نهاد از طریق پشتیبانی امور دام اقدام کند.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: اگر در جایی انتقادی نسبت به مدیری مطرح می‌شود به قصد اصلاح است و این نافی زحمات و خدمات خوب آن مدیر نیست و البته در راستای خدمتگذاری بهتر ما بایست بازخوردها را به لحظه به مدیران و مردم بدهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی مردم شده است افزود: همه باید برای حفظ سلامتی خود و همنوعان با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها به قطع زنجیره کروناکمک کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار