رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان:
تابناک: رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: برخی از وکلا از رسالت خود کمی فاصله گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان احمد خسروی وفا در دیدار رییس و اعضای هیئت مدیر کانون وکلای اصفهان با اشاره به جمله معروف «قضات و وکلا، دو بال فرشته عدالت می‌باشند» اظهار کرد: اگر همه وکلا و قضات این مطلب را سرلوحه کار خود قرار دهند رویکردشان نسبت به پرونده‌ها عوض می‌شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی از وکلا از این رسالت کمی فاصله گرفته‌اند، خطاب به اعضای هیئت‌مدیره خاطرنشان کرد: تصمیمات جمع هیئت‌مدیره، تصمیمات مؤثر و مهم است و این وظیفه هدایت وکلا بر عهده شماست که در این خصوص باید دقت و نظارت بیشتری را اعمال کنند.

رئیس‌ کل دادگستری استان اصفهان افزود: اگر وکیلی بخواهد حقی را تضییع بکند این خلاف سوگندی است که یاد کرد‌ه‌ و فردای قیامت باید جوابگو باشد.

خسروی وفا با اشاره به‌ضرورت بررسی‌های بیشتر بر روی عملکرد وکلا خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌مدیره این کانون نظارت بیشتری بر روی صنف خود داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار رستم شیرازی (رییس کانون)، محمدی (عضو هیئت‌مدیره و مدیرمسئول نشریه مدرسه حقوق)، جعفری فشارکی (عضو هیئت‌مدیره)، میرزایی (دادستان انتظامی)، والی فر (عضو هیئت‌مدیره) و محقق (عضو هیئت‌مدیره) حضور داشتند و گزارش را از وضعیت کانون وکلا ارائه دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار