ورود شتر ممنوع!
کاروان های شتر و هر گونه دام سبک و سنین در تالاب هامون موجب نابودی پوشش گیاهی و ازدیاد پدیده گردو غبار در تالاب و شمال استان می شود که این موضوع از دغدغه های اصلی برنامه احیای تالاب هامون است ومحیط زیست با بیشترین توان اجرایی در این موضوع حضوری فعال و پررنگ دارد.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳ 17 September 2020

به گزارش تابناک زیست سیستان و بلوچستان، مهدی سراوانی اول رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل گفت: خروج کاروان 400 نفری شتر از تالاب هامون در طی هفته گذشته بخشی از پوشش گیاهی تالاب را نجات داد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل بیان کرد: گشت های شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل و استقرار تیم های محیط بانی در مناطق مختلف تالاب هامون و همچنین انجام قرق در تالاب از جمله برنامه های انجام شده در تالاب هامون برای حفظ پوشش گیاهی در راستای برنامه احیای تالاب هامون می باشد.

وی افزود: کاروان های شتر و هر گونه دام سبک و سنین در تالاب هامون موجب نابودی پوشش گیاهی و ازدیاد پدیده گردو غبار در تالاب و شمال استان می شود که این موضوع از دغدغه های اصلی برنامه احیای تالاب هامون است ومحیط زیست با بیشترین توان اجرایی در این موضوع حضوری فعال و پررنگ دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار