رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: برای مهار سیلاب در مازندران نیاز به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۹۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 07 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، امیدعلی پارسا  در جمع اعضای شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری در روستای اجارستاق اظهار داشت: دولت اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام مهم و ملی که امسال به‌بهره‌برداری برسد را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در استان نیز سیاست اتمام پروژه‌های نیمه تمام و خاتمه‌یافتنی در اولویت ویژه بوده که بامدیریت صحیح، باید حداقل 90 درصد اعتبارات را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تخصیص دهیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران افزود: اجرای نظارت برنامه‌ای و فنی بر پروژه‌های نیمه‌تمام استان از برنامه‌های جدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.
پارسا با بیان اینکه مهار سیلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی در مازندران 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد،گفت: در سال 94 برای مهار سیلاب در استان مازندران 17 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه در بودجه سال 94 مهم‌ترین اولویت سازمان در حوزه  احداث پروژه آب و راه‌ است، تصریح کرد: امسال اعتبار مکفی در بخش نگهداری و روکش آسفالت در استان اختصاص دادیم.
پارسا  با اشاره با اشاره به دارابودن سهم 4درصدی استان مازندران از جمعیت کشور و سهم 3/5درصدی از تولیدات کل کشور، گفت: سهم اعتبارات استان مازندران از بودجه عمومی دولت در برنامه چهارم2/5درصد، در برنامه پنجم3/1درصد و در سال جدید به 4/1درصدافزایش یافته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار