اختصاص ۵۲ درصد سمهیه اشتغال به روستائیان؛
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان ساکن روستا‌ها هستند، گفت: ۵۲ درصد سهمیه اشتغال استان به این جمعیت اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 06 October 2020

سیاست کمیته امداد از حمایتی به توانمند سازی تغییر کرده است - خبرگزاری حوزه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۳ خانوار روستایی در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: این میزان جمعیت، ۴۸ درصد از کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از خانوار تحت پوشش استان در شهرها زندگی می‌کنند، گفت: سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان برای کمیته امداد استان در سال ۹۹ پیش بینی شده است که امیدواریم به این میزان تحقق ایجاد اشتغال دست یابیم.

محسن مسعودیان راد با بیان اینکه ۵۲ درصد از کل سهمیه اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ نیز به جمعیت روستانشین تعلق دارد، افزود: چهار هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش استان در ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت بین شش و هشت قرار دارند که از خدمات ویژه کمیته امداد بهره می‌برند.

مسعودیان راد حمایت از طرح‌های اشتغال، اعطای تسهیلات بانکی از مددجویان ساکن مناطق روستایی به خصوص با ضریب محرومیت بالا را از جمله اقدامات کمیته امداد دانست و تصریح کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال، توزیع رایگان علوفه، خدمات درمانی، سبد غذایی و… در زمره دیگر خدمات ارائه شده به روستاهای محروم است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار