مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه سلیندر‌های کپسول گاز مایع خبر داد و گفت: فروش سلیندر گاز مایع یازده کیلویی با قیمت بیش از ۹۷۰۰ تومان تخلف است.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 10 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،قهرمان شاهی ، با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش نیاز به سلیندرهای گاز مایع، افزود: گزارشاتی در زمینه کمبود و گرانفروشی کپسول گاز مایع داشتیم و در همین راستا نظارت بر عرضه این سلیندرها را در قالب گشت سیار و اکیپی متشکل از دستگاه‌های دیگر مانند سازمان صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تشدید کردیم.

وی با بیان اینکه این تشدید نظارت از حدود یک ماه قبل آغاز شده، ادامه داد: در جریان این بازدیدها با هرگونه عرضه خارج از شبکه سیلندر گاز مایع و یا گرانفروشی برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قیمت مصوب هر سیلندر یازده کیلویی گاز مایع را نیز 9700 تومان اعلام و یادآوری کرد: فروش سیلندر گاز با قیمت بیش از این رقم تخلف است.

وی تاکید کرد: مواردی وجود داشته که قیمت هر سیلندر یازده کیلویی حتی تا بیش از 20 هزار تومان هم رسیده است.

شاهی از تشکیل چند پرونده تخلف در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده این تخلفات مربوط به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عمده مراکز کشف تخلفات را نیز مربوط به مناطق حاشیه شهر مانند جعفرآباد و دولت آباد دانست.

وی با بیان اینکه سهمیه گاز مایع عمدتا برای روستاهایی است که هنوز گازکشی نشده اند و باید این کپسول‌ها را با داشتن حواله دریافت کنند، اضافه کرد: گاهی این کپسول‌ها برای فروش خارج از شبکه به مناطق شهری می‌آید و عمدتا نیز برای سوخت خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار