سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : هشت آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 08 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا استان وشهرستان فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظفند تا با عمل به این دستورالعل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

وی تصریح کرد: کارشناسان بهداست محیط با همکاری اعضای ستاد کرونا شهرستان به طور مستمر در بازار حضور پیدا کرده و بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده فعالان اصناف از ماسک را مورد پایش قرار می دهند و اگر تخلفی مشاهده کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا ، هشت آرایشگاه زنانه که با وجود تذکرهای متعدد به فعالیت خود ادامه می‌دادند، پلمب و از فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شد .

دبیر ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دهلران با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت برفعالیت اصناف دهلران بیان کرد: با گسترش موج سوم شیوع ویروس کرونا و با هدف کنترل و نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و عملیاتی شدن مصوبات ستاد کرونا شهرستان طرح نظارت بر آریشگاه های زنانه و برخی صنوف به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد .

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران: انتظار است شهروندان برای کار های غیر ضرور از منازل خود خارج نشوند و همچنان رعایت پروتوکل های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار