مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی صمت سمنان از ثبت ۱۲ هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در استان خبر داد و گفت: همه این مراکز به لحاظ ورود و خروج کالا و موارد تخلف مورد پایش قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 08 November 2020

 

شناسایی ۷۰۸ مورد تخلف صنفی در استان سمنان / ۷۹ مورد در دست بررسی استمعاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر یک‌شنبه در پنجمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت برگردش کالا در سطح عرضه به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۱۳ انبار و مرکز نگهداری کالا در استان ثبت‌شده است، ابراز داشت: به منظور کنترل ورود و خروج کالا و موارد تخلف سامانه جامع تنظیم و کالاها مورد رصد قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه بیشترین انبار با سه هزار و ۷۳۹ مورد مربوط به اصناف می‌شود، ابراز داشت: از مجموع انبارهای ثبت‌شده در سامانه یک هزار و ۳۹۲ انبار واحدهای صنعتی، سه هزار و ۵۶۶ انبار واحدهای کشاورزی، یک هزار و ۵۵۶ انبار و مراکز نگه‌داری کالا، ۳۴۳ انبار مربوط به معادن و مابقی انبار بهداشتی و درمانی، دامی و طیور و غیره را در بردارد.

مهدی یحیایی بابیان اینکه بیشترین انبارها و مراکز نگهداری کالا به واحدهای عمده و خرده‌فروشی اصناف مربوط می‌شود، افزود: پیگیری و نظارت بر تکمیل فرآیند شناسایی انبارهای سطح استان در دستور کار قرار دارد.

یحیایی بابیان اینکه از مجموع تعداد انبارهای ثبت‌شده در سامانه جامع انبارها، تعداد هفت هزار و ۲۰۲ فقره مورد تائید قرارگرفته است، در ادامه تصریح کرد: پنج هزار و ۶۱۱ مورد نیز در انتظار تائید است.

وی از تشکیل کمیته پیگیری اهداف سامانه جامع انبارها در سطح استان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و افزود: تکمیل فرآیند شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالا، صحت سنجی و اصلاح اطلاعات واحدهای ثبت‌شده و ثبت ورود و خروج کالا در انبارها و مراکز نگهداری کالا و تنظیم گزارش و برخورد با متخلفان در این کمیته پیگیری می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار