معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: این استان از نظر تعداد، طراحی، نحوه ارائه خدمات و مناسب‌سازی در بین مجتمع‌های خدماتی- رفاهی جاده‌ای کشور، جایگاه نخست را دارا می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدسی در این زمینه افزود: محورهای جاده‌ای استان قم با دارا بودن ۲۹ باب مجتمع خدماتی – رفاهی( متوسط هر ۱۹ کیلومتر یک مجتمع) از لحاظ شاخص تعداد(بر حسب کیلومتر) جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص داده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و نظارت‌های مستمر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان از لحاظ نحوه ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای نیز رتبه نخست کشوری را دارا می‌باشند.

وی نحوه طراحی و مناسب‌سازی را از دیگر شاخص‌های اصلی در ارزیابی عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی دانست و عنوان کرد: در این حوزه نیز اماکن خدماتی بین‌راهی استان قم در رتبه نخست کشوری جای دارد.

قدسی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل مناسب‌سازی برای بهره‌مندی جانبازان و معلولان، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی استان موفق به اخذ لوح سپاس از سوی انجمن جانبازان و معلولان کشور شده‌است.

وی در ادامه گفت: در بخش بازرگانی افزون بر ۲۳۰ دستگاه انواع تابلوهای تبلیغاتی در سطح راه‌های استان نصب‌ شده که از این لحاظ نیز استان قم در جایگاه اول کشوری قرار دارد.

وی با بیان این‌که هر سال در جشنواره شهید رجایی یکی از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی استان قم مورد تقدیر قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون نسبت به احداث و بهره‌برداری از ۱۷ دستگاه پل عابر پیاده در سطح راه‌های استان اقدام شده که این امر ضمن افزایش ضریب ایمنی تردد، موجب رونق در بخش تجاری نیز شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار