رییس پلیس راهور ناجا گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، امسال اجرای طرح ترافیکی در جاده های شهرستان مرزی مهران در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 09 September 2015
به گزارش تابناک ایلام، سردار سرتیپ تقی مهری عصر سه شنبه در جریان بازدید از جاده ارتباطی ایلام - مهران و پایانه مرزی اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته نقاط ترافیکی مشخص و از هم اکنون طرح ترافیکی برای خدمات دهی مناسب به زائران برنامه ریزی شده است.
وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه تعریض جاده و حذف نقاط حادثه خیز مسیر ایلام - مهران و بالعکس صورت گرفته است که امیدواریم با همکاری تمام دستگاه های خدمات رسان بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران اربعین حسینی امسال باشیم.
فرماندار مهران نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات زیرساختی خوبی که برای اربعین امسال در این شهرستان انجام شده، گفت: تعریض جاده و تامین روشنایی مسیر مهران تا پایانه مرزی از جمله این اقدامات است.
مراد ناصری تاکید کرد: در بخش راه هم اکنون 19 قرارداد با پیمانکاران در جاده ایلام به مهران منعقد شده که این قراردادها شامل روکش آسفالت، حذف نقاط حادثه خیز، احداث دو پل بزرگ، چهار بانده کردن بخشی از مسیر است.
در ایام منتهی به اربعین حسینی پارسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق مرز مهران به عتبات عالیات تردد کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار