رئیس بیمارستان حضرت رسول آبدانان؛
رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان آبدانان گفت : از ابتدای مهر ماه تا امروز ۲۶۴ نفر از شهروندان به کرونا مبتلا شدند که از تعداد 183 مورد سرپایی و ۸۱ مورد بستری شدند .
کد خبر: ۹۱۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 16 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین فتحی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون از ۲ هزار و ۲۶ نفر از شهروندان این شهرستان تست کرونا گرفته شده که از این تعداد یکهزار 64نفر به کرونا مبتلا شده اند.

وی بیان داشت : با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، بخش ایزوله کرونا از ظرفیت 12تخت به 18تخت افزایش یافته است.

فتحی زاده اظهار داشت : شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول سه گانه ؛ زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مرتب دست حافظ سلامت خود و اعضای خانواده و همشهریان باشند.

رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان آبدانان گفت : انتظار می رود شهروندان همچنان به توصیه های بهداشت فردی عمل کنند و در حد امکان از منزل خارج نشوندو با توجه به شرایط قرمز و حساس در بحث ویروس کرونا در شهرستان باید همه احساس مسئولیت کنیم و از شرکت در تجمعات و مراسمات شادی و عزا به جد خودداری نمایند.

وی بیان داشت : از ابتدای ویروس کرونا تا کنون یکهزارو 65نفر از شهروندان از خدمات سی تی اسکن بهره مند شدند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار