با تابناک خراسان شمالی:
سال گذشته بود که طی نامه ای از سوی وزیر محترم کشور مبنی بر استعفای نیروهایی که در ارکان مدیریتی قرار دارند و زیر مجموعه نهاد وزارت کشور فعالیت می کنند جنبش و فعالیت ها افراد را بیش از گذشته بروز دهد که در این بین استعفا دهندگان دو فرماندار شهرستان های راز و جرگلان و بجنورد قرار داشتند که از زمان کناره گیری سکان مدیریتی این دو فرمانداری هنوز با سرپرست اداره می شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 09 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،طی چند هفته گذشته مصاحبه جنجالی نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان،گرمه و جاجرم،راز و جرگلان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی نیمه تمام و همچنین انتخاب نشدن فرماندار برای این دو شهرستان راز و جرگلان و بجنورد بوده که واکنش های بسیاری را در برداشت به طوری که روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در بیانیه ای اقدام به پاسخ این اظهارات کرد و پس از آن نیز دفتر موسی الرضا ثروتی جوابیه ای در این خصوص منتشر نمود.
در روز گذشته این نماینده مجلس در نشست خبری با خبرنگاران با انتقاد از برخی رسانه ها نسبت به مطبوعات حقایق و واقعیت های جامعه را منعکس نمی کنند،گفت:مطبوعات نقش روشنگری دارند و باید بدون جانب داری واقعیت ها را منعکس کنند.
وی در ادامه ضمن مطرح کردن موضوعاتی از قبیل بایکوت ماندن پروژه های سفر رهبری،تاخیر در اجرای پروژه ها و ... به دنبال بیان سخنان گذشته از اداره فرمانداری ها به شکل سرپرستی انتقاد کرده و گفت:اداره کردن برخی دستگاه های اجرایی،استان را از اجرای بسیاری از تصمیمات عقب انداخته و باید نماینده عالی دولت در استان هر چه سریعتر نسبت به تعیین فرماندار و مدیران دستگاه ها اقدام کند.
محمدرضا دربندی اولین فرماندار شهرستان راز و جرگلان فعالیت خود را تا آذر 92 یعنی هنگام بازنشستگی انجام داد که پس از آن علی اکبری به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی گردید.هنوز مدت زیادی از فعالیت ایشان نگذشته بود که برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد.پس از احمد ریواده که در گذشته سابقه بخشدار راز و جرگلان را داشته بع عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی گردید و از زمان معرفی ایشان تاکنون وضعیت فرماندار این شهرستان هنوز مشخص نشده است.
اما در حوزه فرمانداری شهرستان بجنورد نیز محمود ثمینی پس از پایان سفر رئیس جمهور به استان از سمت خود استعفا داده و اکنون محمد رضا معموری معاون سیاسی فرمانداری به عنوان سرپرست معرفی شد که هنوز نیز مرکز استان خراسان شمالی فرماندار ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار