استاندار ایلام؛
استاندار ایلام در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت زینب کبری( س) و روز پرستار، تاکید کرد: مردم و مسوولان در این هنگامه سخت شیوع کرونا، قدرشناس مجاهدت های بی نظیر پرستاران هستند.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری(س)که بنام روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران در این مقطع تاریخی و حساس در مبارزه با ویروس کروناست.

آری روز پرستار، روز ارج نهادن به فرهنگِ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است. در این روزهای پرخطر خط مقدم و حافظ پرخطیر جان انسان‌ها در گرو ایثار و فداکاری پرستاران بوده و گویی دعای پرشکوه دردمندان با دستان شفابخش این فرشتگان زمینی اجابت می شود و اینجا باید گفت که حقیقتا دستان پرتلاش و نگاه پرمهر و امیدبخش سپید قامتان عرصه سلامت، ستودنی است.

پرواضح است که در این هنگامه سخت و سرنوشت ساز مردم و مسوولان، بیش از پیش قدرشناس ایثار و از خودگذشتگی های کم نظیر پرستاران هستند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده پرستاران زحمتکش که در این روزها جان خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند، ابراز کرده و در پایان سلامت و سعادت تمامی سفیران سلامت و فرشتگان نجات بخش زندگی را ازدرگاه خداوند متعال، مسئلت می کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار