فرمانده انتظامی استان همدان از نیروگاه شهید مفتح بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 20 December 2020

 

بازدید فرمانده انتظامی استان همدان از نیروگاه شهید مفتح

فرمانده انتظامی استان همدان از نیروگاه شهید مفتح بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان و هیأت همراه از نیروگاه شهید مفتح بازدید نمودند. 

سردار امیری پس از دیدار و گفتگو با عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه با حضور در بخش‌های مختلف از نزدیک با روند تولید برق آشنا شدند. 

وی ضمن بازدید از محل ورودی پساب تصفیه شده شهر همدان به نیروگاه و بازدید از اتاق فرمان‌های نیروگاه، از مراحل تعمیرات اساسی واحد شماره چهار این نیروگاه بازدید کردند. 

سردار امیری در این حاشیه این بازدید با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان نیروگاه در حوزه ارائه خدمت و تولید برق قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان این بازدید با نوشتن یادداشتی در دفتر یادبود نیروگاه ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه با استفاده از ظرفیت پرسنل شریف و خدوم و خلاق و مدیریت صحیح و مناسب در جهت رشد و شکوفایی گام بردارد. 

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: 

از اینکه کارکنان نیروگاه با تلاش وافر و با مدیریت صحیح این مجموعه را مدیریت می‌کنند و در ارتقاء دانش بومی نقش ایفا می‌کنند خدا را شاکرم و از کلیه عزیزان به سهم و نوبه خود تقدیر و تشکر دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار