مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۰۷ نقطه حادثه خیز استان شناسایی و تا پایان سال ۳۵ نقطه دیگر شناسایی می شود.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 21 December 2020

عباسعلی نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان اینکه راهداران در گرمای سوزان و سرمای سوزناک به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که جای تقدیر دارد و به همین منظور یک دی ماه روز راهداری را خدمت همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم، خاطرنشان کرد : در ۲۰ ماه گذشته برنامه و هدفگذاری مان به شکلی بوده است که میدانی عمل کنیم و حضور پر رنگ در محورهای مواصلاتی و راهدارخانه ها داشته باشیم ،بنابراین جوانگرایی و استفاده از نیروهای جوان از اولویت های کاری اداره کل راهداری بوده به طوری که با اعطای مسئولیت های ستادی و شهرستانی به نیروهای جوان که به صورت توامان از فکر و تجربه برخوردار باشند از مهم ترین اقداماتمان در حوزه مدیدیتی است.

وی تصریح کرد : ۲ معاون اداره کل از چهره های جوان در مجموعه راهداری هستند و همچنین در ۲۰ اداره شهرستان اکثر روسای ادارات از نیروهای جوان محسوب می شوند که این انتصابات منتج به اقدامات مثمر ثمری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اسنان مازندران اظهار کرد : در سال ۹۸ و ۹۹ بیش از ۸۰ درصد اعتبارات اداره کل راهداری در حوزه ملی افزایش پیدا کرده است که به همین منظور تفاهنامه ای بین استان مازندران و سازمان راهداری حمل نقل جاده ای به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان امضا شده که ۷۰ درصد برعهده سازمان و ۳۰ درصد برعهده استان است که براساس این توافق ۲۵۰ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت و تعریض می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۱۰۷ نقطه حادثه خیز استان شناسایی و تا پایان سال ۳۵ نقطه دیگر شناسایی می شود،یادآورشد: تا پایان آبان ماه بیش از ۲۱۰ درصد شاهد کاهش فوتی در جاده های استان بودیم به طوری که از سال ۹۵ تا ۹۸ بیشترین کاهش فوتی در سطح کشور را داشتیم .

نجفی در ادامه یادآور شد:رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و وجدان بیدار جامعه باید واقعیت ها را منعکس کنند و نقد منصفانه را سرلوحه کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار