رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 23 December 2020

به گزارش تابناک قم، رئیس جوان و پرافتخار فدراسیون کشتی ایران یعنی علیرضا دبیر امروز به شهر قم سفر کرده تا با مسوولان استانی راجع به این رشته ورزشی گفت‌وگو و مذاکره کند، در حالی که کشتی یکی از رشته‌های ورزشی شاخص و مدال‌آور ورزش قم محسوب می‌شود و حضور دبیر در قم می‌تواند ثمرات خوبی برای کشتی قم به دنبال داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در بدو سفر به قم به اداره کل ورزش و جوانان رفت و با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم دیدار کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: در زمان‌های گذشته نامی از کشتی قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی این استان بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی‌گیران استان ‌قم در سال‌های اخیر کسب شده است.

دبیر خاطرنشان کرد: برای کمک به کشتی قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با مسئولان استانی رایزنی‌هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: کیفیت کشتی گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی‌گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی استان قم در سطح بالای کشور قرار دارد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی‌گیران اصلی خود را نفرستیم تا جوانان نیز تجربه‌اندوزی داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان این استان به کشتی شود، چرا که قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گر تیم ملی کشتی کشور باشند.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان اظهار کرد: کشتی استان قم با تلاش بی‌دریغ مربیان بسیار کمی، رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو‌برداری کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار