کد خبر: ۹۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 11 September 2015
امام جمعه رودسر به سفارش امر ازدواج در دین اسلام اشاره کرد و گفت: ازدواج می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهد.
خبرگزاری فارس: ازدواج بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه (س) اظهار کرد: استفاده جوانان از الگوهای دینی و سیره ائمه اطهار (ع) در زندگی حائز اهمیت است.

وی به سفارش امر ازدواج در دین اسلام اشاره کرد و افزود: ازدواج می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهد.

دستجردی با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف دختران و زنان در جامعه اسلامی، بیان کرد: زندگی امام علی (ع) و فاطمه (س) بهترین الگوی اخلاقی برای خانواده‌ها است.

امام جمعه رودسر خواستار ایجاد بستری مناسب برای ازدواج جوانان در جامعه شد و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های ازدواج جوانان مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان با افزایش هزینه‌های زندگی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: سن ازدواج در جامعه افزایش پیدا کرده ضمن اینکه آمار طلاق بالا است.

دستجردی در ادامه به جنایت ارتش عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: مسلمانان و آزادگان جهان جنایت آل‌سعود به مردم مظلوم یمن را محکوم می‌کنند.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه مردم عراق و سوریه به دلیل رفتار داعش زندگی خود را رها کردند، یادآور شد: دنیای غرب داعش را در کشورهای اسلامی ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار