سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی بوشهر :
تابناک-سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ازشروع دومین مرحله اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاه‌های آسیب‌دیده حوزه فرهنگ و هنر و رسانه در سطح این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 29 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک، مصدق کشاورزی ضمن اشاره به آثار شیوع بیماری کرونا در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و همچنین حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای بیان کرد: به منظور تامین بخشی از خساراتی که به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای وارد شده، ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی در خصوص پرداخت تسهیلات به این واحدها در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای مقرر کرده است.

وی افزود: این دستورالعمل بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه و تخصیص بودجه‌‌ای بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد ابلاغ شد. 

کشاورزی ادامه داد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی‌شده‌‌اند تا پایان دی‌‌ماه سال جاری با مراجعه به سامانه کارا با آدرس  https://kara.mcls.gov.ir می‌ توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت : نرخ سود این تسهیلات ۱۲درصد بوده و مدت پرداخت اقساط ۲۴ ماهه می باشد و مشمول تنفس بازپرداخت اقساط تا اول خردادماه سال ۱۴۰۰ است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار