رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری جوانی که از شهروندان اراکی با ارائه اسکناس های جعلی از تبلیغ کنندگان کالا در سایت های فروش کالا کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 02 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" افزود: در هفته های اخیر با شکایت هایی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس تحقیقات تخصصی خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.
وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از شاکیان پرونده مشخص شد که این افراد کالاهایی چون گوشی تلفن همراه و طلاجات خود را در سایت دیوار برای فروش قرار داده بودند، که جوانی بعد از مراجعه حضوری و خرید اجناس، با ارائه ایران چک و اسکناس های تقلبی، از آنان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مراحل اقدامات تخصصی پلیس، فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیاتی در حین تردد در یکی از خیابان های شهر اراک دستگیر و تعداد ۹۳میلیون و ۵۰۰هزار ریال ایران چک و ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اسکناس تقلبی از او کشف شد.
سرهنگ چهری یادآورشد: با آغاز بازجویی های کارآگاهان پلیس ، فرد دستگیر شده به ۹۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری با ارائه ایران چک و اسکناس های جعلی در ۹ مورد معاله خرید کالا از شهروندان اراکی اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، فرد دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد و از آنجایی که احتمال موارد مشابه مجرمانه از سوی این فرد متصور می باشد، شهروندانی که بدین شکل از آنان کلاهبرداری شده، می توانند برای پیگیری به پلیس آگاهی استان مراجعه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار