مدیر جهاد کشاورزی ساری از تخریب و قلع‌ و قمع 2 دستگاه بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای سنگده منطقه دودانگه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 12 September 2015

به گزارش تابناک مازندران نقل شده از فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم‌نژاد گفت: در راستای قانون حفظ کاربری و صیانت از زمین‌های کشاورزی و تأکید مقام معظم رهبری در مبارزه با پدیده زمین‌خواری، دو مورد قلع‌ و قمع بنای غیرمجاز در راستای ماده 3 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی انجام شد.

وی افزود: مساحت این دو بنای تخریب‌شده 320 متر مربع و ارزش تقریبی بیش از 5 میلیارد ریال بوده که در سه طبقه و هشت قطعه تفکیک زمین کشاورزی به مساحت 10 هزار متر مربع در روستای سنگده منطقه دودانگه ساری طراحی شده بود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری بیان کرد: این حرکت با تلاش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری، همکاری و همراهی اداره راه و شهرسازی، پاسگاه انتظامی سنگده و نماینده دستگاه قضایی اجرایی شد.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته 369 مورد تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی در ساری از سوی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت، ادامه داد: 6 ماه امسال 200 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شد که با تنظیم شکوائیه برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

قاسم‌نژاد در پایان گفت: جهاد کشاورزی در راستای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی با کسی تعاروف ندارد و در هر سطحی با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی برخورد شدید قانونی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار