رئیس کمیته امداد شهرستان شازند از صرف اعتبار ۷۹میلیون و۷۶۳هزارتومان در امورفرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت در هفت ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 06 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد محمودی ،رئیس کمیته امداد شهرستان شازند گفت:یکی از خدمات مهم این نهاد که دراولویت‌های کاری است،ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان نیازمنداست.
وی افزود:در هفت ماهه امسال مبلغ ۷۹میلیون و۷۶۳هزارتومان صرف ارائه خدمات فرهنگی به ۲۵۰دانش آموزتحت حمایت شده است.
وی هچنین از صرف پنج میلیون و۳۰۰هزارتومان برای ارائه خدمات حمایتی به ۴۰طلبه ودانشجوی تحت حمایت خبر داد وخاطرنشان کرد:دانش آموزان ودانشجویان آینده سازان این سرزمین هستند وتمام تلاش این نهاد رفع موانع ومشکلات تحصیلی این افراد است.
وی  به نقش مؤثر کانونهای فرهنگی در رشد واعتلای فرهنگی خانواده ها اشاره کرد وافزود:در هفت ماهه امسال به ۳۲نفر از مددجویان در کانونهای فرهنگی در زمینه‌های مختلف فرهنگی ارائه خدمات شده و مبلغ یک میلیون و۳۰۰هزار تومان نیز اعتباربه این کار اختصاص یافت.
محمودی افزود:یک از اقدامات این نهاد ارائه آموزش‌های خانواده،بهداشتی،تغذیه ای،وآموزشهای مختص به نوعروسان و همچنین سالمندان است.
وی یادآورشد:در هفت ماهه امسال به ۳۵مددجو، تحت عناوین مختلف آموزش ارائه شده است واعتبار اختصاص یافته به این امر ۱۳میلیون و۶۰۰هزارتومان بوده است.
وی از کمک به امر ازدواج وتهیه جهیزیه جوانان اشاره کرد وافزود:در هفت ماهه امسال به ۲۱نفر از مددجویان که برای تشکیل خانواده وتهیه جهیزیه دچار مشکل بودند کمک رسانی شده است واعتبار اختصاص یافته به این امر ۱۳۳میلیون تومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار