بر اساس آمارها؛
مهر: بر اساس آمار‌های ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان دو بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته، جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 12 January 2021

کرونا در استان سمنان جان ۲نفر را گرفت/ شناسایی ۶۸ بیمار جدید

طبق آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان، طی بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز سه شنبه بیست و سوم دیماه ۹۹ در سطح استان سمنان دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

در این بازه زمانی همچنین ۶۸ بیمار کرونایی جدید نیز شناسایی شدند تا میزان کل بیماران کرونایی استان سمنان از اسفندماه ۹۸ تا کنون به ۲۱ هزار و ۵۱۱ نفر برسد که از این تعداد شش هزار و ۹۲۳ نفر پس از بهبود از بیمارستان مرخص شده‌اند و ۱۴ هزار و ۸۲۵ نفر نیز پس از اعلام مثبت شدن تست کرونا دوران نقاهت خود را خارج از بیمارستان سپری کردند و نیاز به بستری شدن آن‌ها نبوده است.

کرونا از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تا کنون جان ۸۷۴ نفر را در سطح استان سمنان گرفته است.

در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۱ نفر بیمار کرونایی پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان سمنان مرخص شده شده‌اند همچنین تا ابتدای روز سه شنبه ۹۵ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا بستری هستند.

مسئولان استان سمنان همچنان بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، پروتکل‌ها، محدودیت‌ها، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها، دوری از تجمعات و… تاکید دارند زیرا کاهش تعداد ابتلای بیماران کرونایی به معنای اتمام آن نیست و هر لحظه ممکن است شرایط شکننده امروز به وضعیت نابسامان بدل شود.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است لذا آمار تجمیعی کرونا در واقع مجموع آمارهای ارائه شده از این دو دانشگاه محسوب می‌شود. هم اکنون هیچ شهر نارنجی و قرمزی در استان وجود ندارد اما این به معنای فروکش کردن کووید ۱۹ نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار