دادستان اردبیل بر لزوم ایمن سازی مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل تاکید کردو نسبت به هرگونه قصور در این باره هشدار داد.
کد خبر: ۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷ 02 March 2015
به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی  در جلسه بررسی وضعیت دریاچه شورابیل با انتقاد از ناهماهنگی های موجود بین دستگاه های متولی تامین امنیت شورابیل افزود: اتفاقات ناخوشایندی که در مجموعه گردشگری شورابیل اتفاق می افتد به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه قضایی با هرگونه قصوری که در این مجموعه اتفاق می افتد به شدت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: هر چند مجموعه گردشگری شورابیل از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای جذب گردشگری در استان برخوردار است ولی اگر نسبت به اتفاقاتی که در مجموعه می افتد بی تفاوت باشیم و برنامه های پیشگیرانه نداشته باشیم دریاچه گردشگری و تفریحی شورابیل تبدیل به تهدید خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه و تامل مسوولان و متولیان امر در زمینه حوادث ناگوار اخیر دریاچه شورابیل بر لزوم نصب دوربین های مدار بسته برای پایش تصویری اتفاقات ، کنترل ورودی ها و خروجی های مجموعه با حذف ورودی های بدون کنترل ، تجهیز و ترمیم سیستم روشنایی ، ایجاد گشت های تلفیقی دستگاه های متولی ، ایجاد پایگاه های امداد و نجات ، لزوم توجه به ایمنی قایق های موجود در دریاچه و شناسایی نقاط و مکان های جرم خیز و بزه کاری و رفع آنها تاکید کرد.

24 دی ماه بر اثر شکسته شدن یخ های دریاچه شورابیل اردبیل دو دختر دانشجو که مشغول تفریح بر روی سطح یخ بسته آن بودند غرق شده و جان باختند.

پنجم مرداد سال 91 نیز در حادثه ای که در شهر بازی مجتمع شورابیل اردبیل اتفاق افتاد

در پی شکسته شدن دستگاه رنجر این مجموعه شش نفر (مرد زخمی) و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

از این تعداد یک جوان 21 ساله جان خود را از دست داده و پنج نفر نیز مصدوم شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار