کد خبر: ۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 12 September 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از بررسی و پیگیری مشکل زیست‌محیطی 78 واحد صنعتی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: بررسی مشکل زیست‌محیطی 78 واحد صنعتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر گیلان با اشاره به بررسی مشکل آلایندگی زیست‌محیطی واحدهای تولیدی در استان اظهار کرد: مشکل آلایندگی زیست‌محیطی 78 واحد صنعتی در جلسه کارگروه مذکور بررسی و پیگیری شده است.

وی بر رشد صنعت و ایجاد اشتغال در راستای حفظ محیط زیست در گیلان تاکید کرد و افزود: سال گذشته جلسه‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر برای نخستین بار در کشور در گیلان برگزار شده است.

منتظری با بیان اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در راستای شناسایی و تصویب راهکارهای لازم برای رفع مشکل و موانع تولید در استان تلاش می‌کنند، تصریح کرد: تاکنون 200 مصوبه در حوزه بانکی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در گیلان به تصویب رسیده است.

*عملکرد کارگروه ستاد تسهیل گیلان تقدیم هیئت دولت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور به بررسی میزان موفقیت و اثرگذاری قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در استان اشاره کرد و گفت: به‌زودی ارتقای نظام مالی کشور در استان‌ها، میزان همکاری و عملکرد مدیران بخش دولتی و بانکی و همچنین پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان تقدیم هیئت دولت می‌شود.

محمدحسین اصغریان بر برگزاری جلسه‌های هفتگی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر گیلان تاکید کرد و افزود: جمع‌بندی نتیجه جلسه‌ها برای اجرا توسط دستگاه‌های مربوطه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نتیجه روند اجرای مصوبات برای ارائه به استاندار را آماده‌سازی می‌کند، تصریح کرد: تفویض اختیار به مدیران استانی در راستای برطرف کردن مشکل حوزه‌های بانکی، زیست‌محیطی، مالیاتی، بیمه‌ای، بازرگانی و ... واحدهای صنعتی موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان، تفویض اختیارات بیشتر توسط قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به حوزه‌های بانکی را راهکاری مهم در برطرف کردن مشکلات بانکی با نظر کارشناسی مدیران بانکی در استان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار