پاسخ اداری به یک شهروند مازندرانی:
دستگاه های مختلف تاکنون جوابی به این شهروند نداده اند مگر اینکه اول باید ثابت شود شما نمرده اید، به همین دلیل در دو سال گذشته ناگزیر از پرداخت آزاد هزینه های درمانی خود شده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 13 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، اشتباهات اداری در سال های گذشته با وجود راه‎اندازی سامانه های مختلف برخط در سیستم اجرایی کشور در حالی همچنان ادامه دارد که برخی از این اشتباهات جالب توجه است زیرا در شرایط عادی نمیتوان پاسخ‎های عجیب از استعلام های اداری یا نامه های دستگاه های اجرایی دریافت کرد.
وقتی یکی از اهالی شهرستان نکا در مازندران وقتی برای دریافت دفترچه خدمات درمانی مراجعه کرد با این پاسخ مواجه شده است که " شما دو سال است که مرده اید" انسان یاد این ضرب المثل می افتد که گفته میشود" شما مرده اید شاید بدنتان هنوز گرم هست و متوجه نیستی".
 آقای محمد حسین شیخی مشکل خود را از سال 1392 تاکنون به صورت مستمر اعلام می کند و از این وضعیت که برای اثبات زنده بودن خود باید استعلام های مختلف را تهیه کند ابراز گلایه می کند.
دستگاه های مختلف تاکنون جوابی به این شهروند نداده اند مگر اینکه اول باید ثابت شود شما نمرده اید، به همین دلی در دوسال گذشته ناگزیر از پرداخت آزاد هزینه های درمانی خود شده است، حال باید منتظر ماند و دید روند تهیه استعلام برای زنده بودن یا نبودن این شهروند مازندرانی صرف نظر از دریافت دفترچه خدمات درمانی در نهایت به کدام گزینه ختم می‎شود!
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار