نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ عمرانی، تولیدی و سازندگی با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح در مناطق مختلف این استان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 29 January 2021
«حمیدرضا حاجی‌بابایی» در جمع دهیاران و شورا‌های اسلامی بخش مرکزی همدان گفت: تحقق این اقدام نقش بسیار مهم و قابل توجهی در تسریع روند رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم این منطقه دارد.

به گزارش تابناک همدان وی از اجرای ۴ پروژه بزرگ شهری با مشارکت قرارگاه خاتم در همدان خبر داد و اضافه کرد:توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و کشاورزی، تامین قیر رایگان، اشتغال و بودجه ویژه مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها در بودجه ۱۴۰۰ بطور ویژه‌ای مورد توجه و تغییر قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی توسط وزارت نیرو، اظهار داشت: اجرای این طرح موجب تسهیل روند خدمت رسانی به مشترکان روستایی با توجه به تجمیع اعتبارات و برنامه ریزی منسجم در زمینه اراده خدمت به مناطق روستایی همگام با شهر‌ها داشته است.

حاجی بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حوزه ایجاد شبکه‌های جمع آوری فاضلاب، گفت: نیروگاه برق شهید مفتح، پتروشیمی هگمتانه و در آینده پتروشیمی ابن سینا نیز از پساب تصفیه شده استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب روستا‌های بالا دستی سد اکباتان و مسیر گردشگری امامزاده محسن از اولویت خاصی برخوردار بود گفت اظهار داشت: با اجرای شبکه در این مناطق و احداث مجتمع‌های آبرسانی بسیاری از مشکلات روستا‌های ما برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره محدودیت بودجه‌های استانی برای انجام طرح‌های مورد نیاز تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشکل برق سیمین و انجلاس هم حل شد و مسیر‌های گردشگری روستایی ما از جمله ابرو، امامزاده محسن و سد اکباتان باید مثل خیابان از روشنایی دایم برخوردار باشد. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده کشور به دلایل مختلف دارای ویژگی‌های خاصی است و با تمام بودجه بندی سال‌های گذشته تفاوت دارد.

حاجی بابایی افزود: خاص بودن بودجه ۱۴۰۰ ناشی از تحریم‌های اقتصادی و موقعیت ویژه‌ای است که کشور در آن قرار دارد. 

عضو کمیسون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش دولت و مجلس بر این معطوف است تا بودجه سال ۱۴۰۰ موجب رشد و ارتقای شاخص‌های اقتصادی از جمله ضریب جینی، تورم، اشتغال، سرمایه گذاری و بهره وری شده و پاسخگوی نیاز کشور هم باشد. 

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست موارد و موانع موجود بر سر راه پروژه‌های ملی و استانی را به موقع اطلاع رسانی کنند تا مجمع نمایندگان بتوانند ضمن پیگیری تغییرات لازم را در ردیف‌های بودجه لحاظ کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار