کد خبر: ۹۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 13 September 2015
نماینده فدراسیون فوتبال گفت: بالغ بر 130 مسابقه فوتسال نوجوانان کشور به مدت یک هفته در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برگزاری 130 مسابقه فوتسال نوجوانان کشور در آستانه‌اشرفیه

کاظم سلیمانی در حاشیه آغاز نهمین دوره مسابقات فوتسال نوجوانان کشور در آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بالغ‌ بر 130 مسابقه در مدت یک‌ هفته در دو سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان و هلال احمر آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مدت یک هفته به قهرمان مسابقات و تیم‌های دوم و سوم، کاپ و مدال قهرمانی کشور داده می‌شود، افزود: تیم چهارم نیز کاپ اخلاق می‌گیرد.

نماینده فدراسیون فوتبال، نوجوانان را پایه و امید فوتسال کشور دانست و تصریح کرد: بازیکنان و مربیان قهرمانان استان‌ها هستند و در آینده گروه ملی کشور را تشکیل می‌دهند و قهرمان آسیا و جهان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مسابقات مذکور با کیفیت بسیار بالا برگزار شود، خاطرنشان کرد: مردم، مسئولان و دانشگاه مهر آستان با تمام امکانات خود برای برگزاری این مسابقات همکاری کردند که از آنها و شرکت کنندگان قدردانی می‌کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه 50 بازیکن از بین بازیکنان شرکت کننده در رقابت‌های مذکور انتخاب می‌شوند، یادآور شد: این بازیکنان در اختیار مربی تیم ملی قرار می‌گیرند و از آنها برای رقابت‌های رد‌ه سنی نوجوانان استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، نهمین دوره رقابت‌های فوتسال نوجوانان کشور با حضور 48 تیم از 30 استان و به‌صورت 12 گروه 4 تیمی با یکدیگر در آستانه‌اشرفیه در حال برگزاری است.

پس از پایان مسابقات گروهی به‌صورت یک حذفی با هم مسابقه می‌دهند و فینال این دوره در روز 28 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

رقابت‌های مذکور با بازی بین تیم‌های کیان اصفهان و وحدت ملایر پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و رژه تیم‌های شرکت‌کننده در سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان آغاز شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار