یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر به ثمر نشست.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 01 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.
این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد، اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید؛ و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای، چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز، چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.
البته بر همه ما مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی، ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
ضمن عرض تبریک آغاز دهه مبارک فجر به محضر رهبر عظیم الشأن و مردم غیور و انقلابی شهرستان بابل، با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان بر کف ملت در بسیج سپاه ناحیه بابل تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی
فرمانده سپاه شهرستان بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار