مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم پایانه مسافری اردبیل را به یکی از خروجی‌های این شهر منتقل و زمینه آسایش و راحتی مسافران و رانندگان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 13 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل و مسافر اردبیل اظهار کرد: امروز با مشکل موقعیت پایانه و ترمینال مسافری اردبیل روبه‌رو هستیم به طوری که اکثر رانندگان اتوبوس شاکی هستند که پس از خارج شدن از ترمینال با گذر از خیابان‌ها و میادین شهر به خروجی شهر می‌رسند در حالی که با احداث پایانه مسافری در همان خروجی شهر می‌توان به راحتی امر جابجایی مسافر را انجام داد.

وی یادآؤر شد: با استقبال از این خواسته منطقی رانندگان اتوبوس و حمل و نقل بین ‌شهری قصد مطالعه و طراحی دقیق یکی از خروجی‌های شهر را برای احداث پایانه داریم تا در آینده نزدیک با همراهی و همکاری انجمن صنفی و شرکت‌های مسافربری و دیگر متولیان امر بتوانیم در این زمینه حرکت‌ها و اقدامات مناسب را انجام دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با قدردانی از تلاش شرکت‌های مسافری در ارائه خدمات مناسب به هموطنانمان گفت: رقابت سالمی که بین این شرکت‌ها به وجود آمده اسباب ارتقای ارائه خدمات کیفی‌تری را فراهم کرده است.

رحمتی بر ضرورت گسترش ارائه خدمات و فروش بلیت به شکل اینترنتی به همراه توجه به کیفیت اتوبوس‌های فعال و ارائه سرویس‌ها در ایام پیک مسافرت تاکید کرد و افزود: توجه به وضعیت مالی مسافران، ارائه تخفیف‌های مناسب برای آنها و بهره‌مندی از تبلیغات سالم در رسانه‌های عمومی از مهمترین راهکارها و زمینه‌های ترغیب مسافران به حضور در پایانه است.

این مسئول عنوان کرد:‌ در همین راستا حضور موثر مدیران شرکت‌های مسافری در دفاترشان ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد و در کنار آن باید انجام خدمات و ارائه سرویس‌های مناسب به مردم به شکل دقیق و منطقی باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ضرورت رعایت مقررات و قوانین را یادآور شد و گفت: از وظایف اصلی و خطیر مدیران شرکت‌های مسافری تامین سلامت سفر با کنترل دقیق فنی اتوبوس‌ها و انتخاب رانندگان و مهمانداران قانون محور و عدم همکاری با متخلفان به همراه رعایت دقیق ساعات حرکت و احترام به حقوق مسافران است که باید به انجام برسد.

رحمتی به نحوه اجرای طرح جلوگیری از توقف اتوبوس‌های مسافری در سطح شهر و ایجاد رضایتمندی بیشتر هموطنان از این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تامین امنیت سفر مردم و ارتقای جایگاه شرکت‌های مسافری و رانندگان پرتلاش بوده است.

وی یادآور شد: انجمن صنفی و شرکت‌های مسافری ضروری است در اولین فرصت خود نسبت به تهیه و نصب تابلوی راهنمای مسافران که از مصوبات شورای ترافیک شهرستان است اقدام کند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این بازدید تعدادی از مدیران شرکت‌های مسافری نیز دیدگاه‌ها و نظراتشان را در زمینه عملیاتی کردن طرح‌های مختلف به ویژه آمادگی در اجرای طرح عدم توقف اتوبوس‌ها در میادین شهر اردبیل و همچنین انتقال پایانه به خروجی شهر اعلام کرده و ضرورت اجرای آن را خواستار شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار