سرپرست فرمانداری همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر ۱۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان با ۱۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 02 February 2021
سرپرست فرمانداری همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر ۱۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان با ۱۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان محمد علی محمدی، سرپرست فرمانداری همدان گفت: در سومین روز از دهه فجر طرح‌های مختلف کشاورزی، آبرسانی و درمانی در شهرستان با ۱۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

او افزود: امروز طرح ایستگاه پمپاژ و خط آبرسانی روستای چشین به طول ۴۲۰۰ متر، ترمیم حوضچه‌و تکمیل ابنیه تصفیه خانه آب سد اکباتان، پایگاه سلامت امام صادق (ع) کوی رضوان با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در دو طبقه، پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت ۱۵۹ راس در روستای آبشینه، نخستین واحد بسته بندی تخم مرغ استان با ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ تن در شهرک صنعتی گنبد به همراه ۶ طرح مشابه دیگر به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری همدان در حاشیه بهره برداری از واحد بسته بندی تخم مرغ سها گفت: در راستای رونق تولید و اشتغال استان باید برند‌ها و محصولات بومی معرفی و اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۱ طرح کشاورزی با ۱۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۲۱۴ نفردر شهرستان به بهره برداری می‌رسد افزود: ۱۳ واحد میش داشتی در سطح شهرستان فعال است که با ۱۷.۵ درصد جایگاه اول را در استان داریم.

محمدی در آیین افتتاح پایگاه سلامت امام صادق (ع) کوی رضوان با قدردانی از تلاش کارکنان مراکز بهداشتی که نقش بسیار موثری در امر پیشگیری از شیوع بیماری دارند تصریح کرد: در کنار مدافعان سلامت فعال در مراکز درمانی؛ کارکنان مراکز بهداشتی با اجرای طرح غربالگری و سایر اقدامات تخصصی نقش بسیار موثری در سلامت جامعه دارند.

سرپرست فرمانداری همدان همزمان با افتتاح طرح تکمیل تصفیه خانه آب سد اکباتان نیز گفت: با عنایت به محدودیت منابع آبی همواره به بخش تامین آب توجه کردیم که لازم است به بخش مصرف هم بیشتر ورود کنیم.

وی افزود: فرهنگ سازی در مصرف آب ضروری است و علیرغم اجرای طرح افزایش ارتفاع سد اکباتان، مدیریت بهره برداری آب چاه‌ها و طرح‌های در دست اجرای انتقال آب همچنان مشکل آب داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار