نماینده اقلید در تذکری به وزیر امور اقتصاد و داریی، گفت: آقای دژپسند با تغییر رئیس بورس هیچ اتفاقی نمی‌افتد بلکه با تغییر در سیاست‌ها، رویه‌ها و روش ها می‌توان بازار بورس را نجات داد؛ بماند که شما چه کسی را با چه ویژگی‌هایی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کردید؛ به دلیل برخی سیاست‌های غلط امروز سرمایه‌های مردم برباد رفته؛ نمایندگان تذکر دادند و رئیس مجلس و کمیسیون تخصصی ورود کردند؛ بگویید که به دنبال این تذکرات چه اقدامات مثبتی برای بازار سرمایه انجام دادید؟
کد خبر: ۹۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 03 February 2021
به گزارش تابناک فارس: مسلم صالحی در تذکری به وزیر نیرو، ادامه داد: علت الزام کردن کشاورزان به خرید کنتورهای هوشمند آن هم از 4 یا 5شرکت در سطح کشور چیست؟ آیا احساس نمی‌کنید رانتی در پشت این موضوع وجود داشته باشد؛ چه دلیلی دارد که یک کشاورز برای تمدید پروانه بهره‌برداری باید دو تا سه بار کنتور هوشمند از یک شرکت خاص بخرد و هر مرتبه 10 تا 15 میلیون تومان هزینه کند؟ می‌طلبد به این موضوع ورود کنید تا حیثیت و آبروی وزارت نیرو خدشه‌دار نشود.
 
نماینده مردم اقلید در مجلس یازدهم به رئیس سازمان امور استخدامی تذکر داد و گفت: یک بار که شده برای همیشه وضعیت نیروهای شرکتی را تعیین تکلیف کنید؛ اگر قانون اجازه می‌دهد نیروی شرکتی بکارگیری شود اگر اجازه نمی‌دهد چرا موردی اقدام می‌کنیم؟ مزایا و معایب بکارگیری نیروهای شرکتی را بیان کنید.
 
صالحی افزود: آیا بکارگیری نیروهای شرکتی صرفه‌جویی مالی را برای دولت به همراه داشته است؟ پولی را در قبال حقوق و مزایا به شرکتی می‌دهید و شرکت مبلغ عمده آن را برمی‌دارد و مبلغ ناچیزی را به نیروهای شرکتی می‌دهد؛ می‌طلبد این موضوع را بررسی کنید و اجازه ندهید حق و حقوق نیروهای شرکتی تضییع شود.
برچسب ها: بورس ، استخدام ، مالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار