تابناک-امام جمعه سیریک گفت: وظیفه ما در قبال کسانی که از مبارزه انقلابی خسته شده‌اند و با عدم معرفت و بصیرت روبرو هستن، جبهه تبیین است.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 05 February 2021

مراسم گرامیداشت روز زن در شهرستان سیریک، صبح امروز با حضور بانوان فاطمی پاسدار و بسیجی در محل سالن غدیر این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ضمن ارائه تشبیهات مقام معظم رهبری از دهه فجر، به هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات این دهه اشاره داشت.

وی افزود: ما اکنون در سه جبهه مشغول به جهاد هستیم.

امام جمعه سیریک در ادامه تصریح کرد: جبهه اول جبهه تمدنیست که تمدن اسلامی در مقابل تمدن ضد خدایی غرب قرار گرفته است، امثال علامه طباطبایی ها و جوادی آملی ها شمشیر علوم عقلی، نقلی و وحیانی خود را در این جبهه از نیام کشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری ادامه داد: جبهه دیگر جبهه مجازه با غرب گرایان داخلیست، ذوق مرگان غرب که نگاه حداقلی به اسلام دارند، تحقق حکومت اسلامی را امری ناممکن می‌دانند و جامعه نابغه ما را ناگزیر از ارتباط با غرب می‌دانند.

وی میدان سوم را، کسانی که از مبارزه انقلابی خسته شده‌اند و با عدم معرفت و بصیرت روبرو هستند دانست و گفت: وظیفه ما در مقابل این جبهه تبیین است.

امام جمعه سیریک ضمن تشریح عوامل و رویکرد تببین، اذعان داشت: میدان تبیین نباید میدان تسویه حساب شخصی باشد بلکه بایستی اثرگزار عمل کرد.انتهای پیام/ص۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار