کد خبر: ۹۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 13 September 2015
رئیس فدراسیون فوتبال از رایزنی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های ملی آلمان و هلند خبر داد.
خبرگزاری فارس: بازی تدارکاتی تیم ملی با آلمان و هلند/ باشگاه‌ها ملزم به پرداخت دیون شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی کفاشیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بدون حاشیه انتخابات هیئت فوتبال گیلان اظهار کرد: انتظار می‌رفت انتخابات امروز دارای حاشیه باشد اما این اتفاق نیفتاده‌است.

وی به هماهنگی انجام شده برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گیلان اشاره کرد و افزود: تاریخی را برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گیلان تعیین کردیم و همه به جمع‌بندی رسیدیم و امیدواریم این روند در چهار سال آینده ادامه یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه گیلان از قطب‌های فوتبال کشور است، تصریح کرد: هیئت فوتبال گیلان روند مثبتی را پیموده و از هیئت‌های برتر کشوری است.

کفاشیان به تنگناهای مالی فوتبال گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تیم فوتبال ملوان با کمترین امکانات به طرف جلو حرکت می‌کند و نیازمند حمایت بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به جوان شدن تیم ملی فوتبال، گفت: تیم ملی فوتبال نیاز به بازی‌های خوب تدارکاتی دارد و با تیم‌های ملی کشورهای آلمان و هلند صحبت‌هایی شده و تدارکات در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال به روند حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: تا زمانی که کی‌روش خوب کار کند و تیم ملی را به جام ‌جهانی ببرد از او حمایت می‌کنیم.

وی حضور تیم ملی در جام جهانی را از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون دانست و خاطرنشان کرد: حضور تیم فوتبال امید در المپیک و تربیت مربی و داور از جمله برنامه‌های فدراسیون فوتبال است.

کفاشیان از درآمدزایی بیشتر لیگ برتر فوتبال خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر درآمدزایی فدراسیون با صدا و سیما منعقد کردیم و تلاش می‌شود باشگاه‌های فوتبال پشتیبانی مالی شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال متذکر شد: امسال باشگاه‌های فوتبال ملزم شدند دیون خود به طلبکاران را پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار