لزوم تدوام راه شهدا؛
تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر تداوم راه شهدا گفت: ایثارگری‌ها و جان‌فشانی رزمندگان باید برای نسل امروز بیان شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 09 February 2021

Image result for آیت الله شاهچراغی

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در مراسم نهضت خاطره گویی جمعی از رزمندگان عملیات والفجر 8 که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: راه جهاد و شهادت با پایان دوران دفاع مقدس پایان نیافته است.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت که در بین رزمندگان موج می‌زد باید امروز برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی با تأکید بر تداوم حرکت در مسیر ولایت و انقلاب گفت: بهشت 8 باب دارد که یکی از آن‌ها باب مجاهدین است و برای رزمندگان و جهادگران همواره باز است.

آیت‌الله شاه‌چراغی قدردانی از حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس را یک وظیفه و تکلیف دانست و تأکید کرد: راه شهدا باید ادامه یابد و یاد و خاطره آن‌ها هرگز نباید فراموش شود.

سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان سمنان مفتخر است که در عملیات‌های پیروزمندانه و بزرگ دوران دفاع مقدس حضوری درخشان داشته است که از جمله آن‌ها کربلای 6، کربلای چهار و پنج با 256 شهید، عملیات بیت‌المقدس با 45 شهید، عملیات والفجر مقدماتی با 60 شهید و عملیات والفجر هشت با 196 شهید است.

وی با تأکید بر انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده گفت: باید دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده و مانا بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با اشاره به اینکه در عملیات والفجر 8 از استان سمنان 3 گردان از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار حضور داشتند گفت: در این عملیات گردان‌های رزمی، مهندسی و جهادگران استان سمنان سدهای خاکی را روی رودخانه بهمنشیر احداث کردند که از آن به‌عنوان یک شاهکار یاد می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار