اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 09 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 20 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 20 بهمن بشرح زیر است:

پیام فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشت .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است ، بعد از گذشت 42 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هنوز ایام الله دهه مبارک فجر، بوی پیروزی و سرور می دهد. هنوز با شنیدن نام 22 بهمن ماه یاد پنجه های خونین همرزمان شهیدمان در جلوی دیدگان ما به تصویر کشیده می شود.

و در طول این سال ها کماکان با فرارسیدن 22بهمن ماه لذت انتظار ورود بنیانگذار عظیم الشان انقلاب به کشور و استقبال تاریخی از آن حکیم فرزانه، تمام وجود عاشقان انقلاب را لبریز از لذتی زائد الوصف می کند.

22 بهمن ماه، ماه آزادی، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) بر ایران عزیز بر تمامی هموطنان مبارک باد .

در این ایام مبارک با آرمان های مقدس امام راحل (ره) تجدید بیعت کرده و از زیر پرچم سه رنگ مقدس ایران اسلامی در تابعیت از ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا قسم وفاداری را در خدمت به نظام و مردم شهید پرور ایران اسلامی تاکید می نمائیم. زنده باد ایران، پاینده باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .


---------------------------------------------------------------


اجراي طرح محدودیت و ممنوعيت تردد کرونایی در 57 نقطه استان مازندران /ممنوعیت ورود به مناطق نارنجی در تعطیلات آخر هفته

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجراي طرح محدودیت کرونایی در 57 نقطه استان از ممنوعیت ورود به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای 22 بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سردار مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملي مديريت و مقابله با بيماري کرونا وزارت کشور با توجه به روند رو به رشد شيوع ويروس کرونا در استان مازندران و وضعیت نارنجی در اغلب شهرستان های استان از آنجائي‌که شکل راهپيمايي مردمي در روز 22 بهمن سال جاري تغيير يافته است، برخي شهروندان به جهت تعطيلات روز 22 بهمن ماه و آخر هفته درصدد عزيمت به استان مازندران هستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: با استقرار تيم‌ هاي کنترلي، اجراي طرح محدوديت و ممنوعيت کرونایی در 57 نقطه از محورهای مواصلاتی و ورودی شهرستان های استان اجرایی و نسبت به رصد و کنترل تردد ها اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ورود کليه وسايل نقليه شخصي با پلاک غيربومي ساير استان ‌ها به مازندران را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت : متخلفان در طرح محدودیت های کرونایی با 500 هزار تومان جريمه اعمال قانون خواهند شد.

سردار میرزایی اضافه کرد: تردد و جابجايي وسايل نقليه پلاک بومي استان با توجه به شرایط وضعيت نارنجي و زرد شهر به شهر اعمال می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، کليه مجوز هاي صادره براي تردد وسايل نقليه شخصي از فرمانداري ها و ساير ارگان هاي دولتي و نظامي را باطل و فاقد اعتبار اعلام کرد و افزود: صدور مجوز تردد براي اشخاصي صادر می شود که داراي احضاريه قضائي از ساير شهرستان‌ ها، حکم ماموريت‌ اداري از سازمان‌ هاي دولتي و نظامي و همچنين داراي مدارک پزشکي و درماني با هدف مراجعه به پزشک هستند.

میرزایی، اظهار داشت : تردد وسايل نقليه شخصي و وانت بارها از ساعت 21 تا 3 بامداد روز بعد ممنوع بوده و متخلفان با 200 هزار تومان جريمه اعمال قانون خواهند شد.

وی مرجع صدور مجوز تردد شبانه براي مشاغل‌ هاي ضروري را پليس راهور استان و شهرستان ‌های تابعه اعلام کرد.


-----------------------------------------------------------------------


اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم رژه خودرویی 22 بهمن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی در سطح شهرستان ساری و شهرستان های استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " نصرالله بیگلری " با اعلام این خبر، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی در روز چهارشنبه 22 بهمن ماه در سطح استان از اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها خبر داد .

وی تصریح کرد: رژه خودرویی از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان امام شروع و در ادامه با طی مسیرهای" بلوار آزادی ، خیابان جمهوری، خیابان 18 دی و در پایان در میدان شهدا" تجمع صورت می گیرد .

رئیس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 9 صبح فردا از "میدان امام" و کل مسیر رژه خودرویی اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت ها از ابتدای "بلوار جام جم، خیابان آرش، خیابان ملامجدالدین و خیابان طالقانی" و سایر خیابان ها و کوچه های منتهی به مسیر رژه خودرویی و این مسیرها در مدت اجرای رژه مسدود خواهد بود.

سرهنگ بیگلری، افزود: رانندگان برای تردد در مسیرهای اعلامی می توانند از مسیرهای جایگزین "لوار عسگری محمدیان "و" کمربندی غربی ساری" استفاده کنند.


-----------------------------------------------------------------------


توقیف خودروی پژو با یک تن چوب قاچاق در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف خودروی پژو405 با یک تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبني بر قاچاق چوب آلات جنگلي در بخش"رویان" شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران در حین گشت زنی در محور آب پری یک خودروی پژو 405 را در حین حمل چوب جنگلی مشاهده و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسی از خودری متهم خبر داد و اظهار داشت: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------------------


کشف 4 دستگاه موتور قاچاق در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 4 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" اظهار داشت: در پی ککسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در امیر آباد ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموان انتظامی پاسگاه امیر آباد قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم 4 دستگاه موتورسیکلت قاچاق که کارشناسان ارزش آن ها را بالغ بر 11 میلیارد ریال برآورده کرده اند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر همچنین از دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آنها به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: موتورسیکلت های کشف شده نیز به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

وی در پایان، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طريق مرکز فوريت های پليسی110 اطلاع رسانی کنند.


-----------------------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل مواد مخدر در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف 2 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمودحسین زاده در رابطه با این خبر بیان داشت: درپي دريافت خبري مبني بر حمل مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محورهاي مواصلاتي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از ورودی های این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 2 کیلوگرم تریاک و40گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در خاتمه، با بیان این که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست :ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 امیر مازندرانی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان طی ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.


-----------------------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل موادمخدر در آمل

فرماندهی انتظامي شهرستان آمل، از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 4 کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذات الله رضوانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک عامل افیونی در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تشکیل تیم عملیاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف 4 کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

رضوانی بابيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، اذعان داشت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان است .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه از شهروندان خواست: برای دستیابی به جامعه ای امن و پویا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------------------


2 سارق اماکن خصوصی در دام پلیس جویبار

فرمانده انتظامی جویبار از دستگیری 2 سارق سابقه دار و کشف 9 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"غلامرضا جعفری" در تشريح خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری، خاطر نشان کرد:در این عملیات مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .


-----------------------------------------------------------------------


کشف 6فقره سرقت در میاندورود

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود ازکشف 6فقره سرقت پس از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "وحید محمدی " در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی میاندورود در پی دریافت خبرهایی در خصوص وقوع چند فقره سرقت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه مخفیگاه یک سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی میاندورود تصریح کرد:ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کفکش، سم پاش و ادوات کشاورزی مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات پلیسی پس از اعتراف به 6 فقره از اماکن خصوصی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


-----------------------------------------------------------------------


کشف 42فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 19 سارق اماکن خصوصی باکشف 42 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده درباره جزئیات این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم وامنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ حسن زاده افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری 19 سارق حرفه ای شدند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به 42 فقره انواع سرقت ها اعتراف کردند ، تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه از توقیف  60


دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات رانندگی و همچنین دستگیری 12 معتاد و 4 خرده فروش مواد مخدر سخن به میان آورده و خاطرنشان کرد : شهروندان عزیز هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک مراتب رابه پلیس 110 پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار