معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: افزایش مشارکت اجتماعی بانوان فراهم شود و این مهم نیازمند تدوین بانک اطلاعاتی در این زمینه است.
کد خبر: ۹۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 13 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در چهارمین نشست مدیران زن استان یزد با بیان اینکه زنان به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه، سرشار از توانمندی‌های ویژه در مدیریت هستند، اظهار داشت: برای عرضه توانمندی‌ها، شناخت موانع در اولویت برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به محدود بودن فرصت برای بروز توانمندی‌های بانوان در چرخه مدیریتی گفت: کارمندان و مدیران زن باید با ارتقای نگاه خود، بیش از پیش در فعالیت‌های اجتماعی و عمومی مشارکت داشته باشند.

طالبی، سازمان‌های مردم نهاد را نمونه‌ای شاخص از پیشبرد اهداف اجتماعی با مشارکت عمومی دانست و بیان کرد: از ابتدا تاکنون مردان نسبت به زنان،  بیشتر از ظرفیت فعالیت‌های اجتماعی برای معرفی و تبلیغ توانمندی‌های خود استفاده کردند.

وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های منسجم و مستمر در راستای تقویت مشارکت عمومی زنان در جامعه افزود: نگاه مرد سالارانه از مهم‌ترین عوامل وجود مشکلات و موانع پیش روی مدیران زن در استان است که برای خروج از این موانع به زمان بیشتری نیاز است.

طالبی ارائه گزارش عملکرد قوی و مستمر از سوی مدیران زن استان را از جمله مهم‌ترین راهکارهای برطرف کردن حساسیت در حوزه مدیریت زنان در جامعه دانست و عنوان کرد: تفاوت اولویت کاری زنان با مردان در سازمان‌ها و ادارات، از دیگر مشکلات و موانع بانوان در راستای ارتقای پست سازمانی است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت اعتماد به نفس بانوان در راستای قبول مسئولیت‌های کلان سازمانی در ادارات مختلف ادامه داد: حضور زنان در چرخه مدیریتی استان، پیوند مجموعه مدیریتی با جامعه را مستحکم‌تر می‌کند.

وی تهیه بانک اطلاعاتی از زنان توانمند استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد: همبستگی سازمانی، تقویت مشارکت عمومی، بالا بردن احساس مسئولیت اقشار تأثیرگذار جامعه و ارائه خدمات بهتر و کار بردی‌تر، از جمله ویژگی مدیریت بانوان در سیستم کلان مدیریت استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه شناخت از مجموعه زنان توانمند در سطح استان محدود است، اظهار داشت: بخش عمده رفع موانع در حوزه زنان با مشارکت عمومی و عملکرد شاخص آنها در جامعه برطرف می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار