آیت الله طبرسی با بیان این که مازندران از همه نظر مظلوم است، گفت: ما در دولت خودمان بیگانه هستیم. چرا که حتی یک وزیر در کابینه نداریم که از محرومیت های استان به دولت بگوید و همین امر باعث است که مازندران همچنان عقب مانده بماند.
کد خبر: ۹۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 14 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از شمال نیوز آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیروز در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام شهید سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی ساروی به نقش ارزشمند روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه همواره دردفاع از آرمان ها وارزش های اصیل انقلابی پیشگام بوده است.امام جمعه ساری با تأکید براین که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده است، افزود: روحانیت آگاه و بصیرت در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی و پس از آن همواره در عرصه های مختلف حضوری اثرگذار داشته است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که ما باید میراث دار باشیم نه میراث خوار، بیان داشت: امروز مهم ترین رسالت ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نقش همه اقشار در هشت سال دفاع مقدس به خوبی روشن و مشخص شده است، افزود: علیرغم تقدیم هزاران شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس، متأسفانه هنوز کار فخر و در خور شأنی برای شهدای روحانی صورت نگرفته است.
آیت الله طبرسی با بیان این که روحانیت هیچ گاه به دنبال جایگاه و مقام نبوده است، ادامه داد: حضور روحانیت در دفاع مقدس بر اساس تکلیف شرعی و وظیفه ای بود که بر عهده این قشر تأثیرگذار بود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت با حضور خود در جبهه های جنگ بر معنویت آن دوران افزود، ادامه داد: حضور روحانیت شرایط در جبهه ها را به گونه ای دیگر رقم زد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه در مازندران وحدت نداریم، گفت: اگر این شهید روحانی مربوط به دیگر استان ها بود تا به امروز کارهای بسیار خوبی و در خور شأنی برای وی انجام می دادند.
امام جمعه ساری با بیان این که مازندران از همه نظر مظلوم است، گفت: ما در دولت خودمان بیگانه هستیم. چرا که حتی یک وزیر در کابینه نداریم که از محرومیت های استان به دولت بگوید و همین امر باعث است که مازندران همچنان عقب مانده بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار