قطعی شبکه اینترنت و تلفن ثابت در شهر آبدانان که از روز جمعه آغاز شده همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 14 September 2015
قطعی شبکه اینترنت و تلفن ثابت در شهر آبدانان که از روز جمعه آغاز شده همچنان ادامه دارد.
به گزارش تابناک ایلام، ادامه این وضعیت مردم این شهر را کلافه و سرگردان کرده و نارضایتی اهالی منطقه را به دنبال داشته است.
هم اکنون ساکنان آبدانان تنها از طریق تلفن همراه اول امکان ارتباط با سایر مناطق کشور را دارند چراکه اینترنت قطع و امکان برقراری تماس از طریق تلفن ثابت و سایر اپراتورهای تلفن همراه وجود ندارد.
رییس شرکت مخابرات آبدانان روز گذشته از اتصال مجدد شبکه تلفن ثابت و اینترنت این شهر تا عصر دیروز خبر داده بود که بر اساس پیگیری خبرنگار ایرنا این وعده تاکنون محقق نشده است و امروز نیز مسوولان شرکت مخابرات عنوان می کنند تا عصر دوشنبه مشکل ایجاد شده مرتفع و امکان برقراری تماس میسر می شود.
شبکه اینترنت و تلفن ثابت آبدانان از ظهر جمعه بدلیل انجام عملیات کابل برگردان و جابجایی تجهیزات شرکت مخابرات این شهر قطع شده است.
ساختمان قدیمی این شرکت پس از وقوع زمین لرزه 6،1 ریشتری 27 مردادماه سال گذشته در این شهرستان خسارت اساسی دیده و غیر قابل استفاده شده بود.
پس از وقوع این زلزله تجهیزات و امکانات مخابراتی در تعدادی کانکس نگهداری می شد که در روزهای اخیر انتقال سیستم های مخابراتی و کابل برگردان شبکه، باعث قطع شدن شبکه های ارتباطی شده است.
عملیات ساخت ساختمان جدید این شرکت در صورت تامین اعتبار مورد نیاز بزودی آغاز می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار