سرپرست انتظامی شهرستان سیروان
سرهنگ گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان گفت: چهارشنبه سوری امسال با سنوات گذشته متفاوت است و نیازمند مراقبت‌های خاصی از سوی شهروندان می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 16 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان عنوان کرد: آیین‌ها و مراسم های مختلفی در هر جامعه‌ای وجود دارد که مردمان آن برای برگزاری آنها ارزش قائل می‌شوند، اما همان گونه که همه ما شاهد و ناظر هستیم با ادامه شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت عنوان چهار شنبه آخر سال در هیج منطقه یا نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد.

وی اظهار کرد: در عین حال پلیس ضمن ارج نهادن به این گونه آیین‌ها همه ساله برای این روز اقدامات پیشگرانه‌ای نیز مورد توجه قرار داده که برخورد با توزیع و تولید کنندگان مواد محترقه و افرادی که به طرق مختلف قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند با قاطعیت برخورد کرده است.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان با اشاره به غفلت و فریب برخی از افراد به خصوص اقشار جوان و نوجوان جامعه و شرکت در شادی‌های خطرناک، تصریح کرد: پلیس در این خصوص با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را داشته باشند برخورد قاطع می‌کند و در این خصوص به هیچ وجه با متخلفان مدارا نخواهد کرد.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، خانواده‌ها می‌بایست ضمن ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه تردد‌های غیر ضرور درون شهری، مراقب باشند تا فرزندانشان در این مورد دچار اشتباهی نشوند.

گندمی بیان داشت: امسال متاسفانه درگیر ویروس کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی که در حال گردش و فراگیر شدن است هستیم و طبیعتا همانگونه که مسئولان حوزه پزشکی و درمانی تاکید داشتند مردم باید از تجمع بطور جد پرهیز کنند.

او تاکید کرد: از مردم خواستاریم در صورت اطلاع از تولید و توزیع مواد محترقه توسط هنجارشکنان ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار