افتخاری دیگر برای دانشگاه تبریز
دکتر حبیب امین فر، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بعنوان استاد نمونه کشوری در سال تحصیلی 94- 93 انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 15 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، در مراسمی که با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها در دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد، با اهدای لوح سپاسی از سوی وزیر علوم از دکتر حبیب امین فر، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بعنوان استاد نمونه کشوری تجلیل بعمل آمد.

در قسمتی از این لوح که به امضای دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است؛ آمیختگی علم و ایمان، کانون اصلی اقتدار یک ملت است. بدیهی است اعتلای ارزش های اصیل دینی وفرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان و اندیشمندانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده ای روشن و امیدآفرین را به ایران اسلامی هدیه می کنند.اینک که با استعانت از ذات اقدس حق و به مدد عزم استوار ، همت ستودنی و تلاش های خستگی ناپذیر خود مفتخر به کسب عنوان " هیات علمی نمونه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی وفناوری کشوردر سال تحصیلی 94-93 شده اید، این افتخار بزرگ را صمیمانه تبریک می گویم.

لازم به ذکر است؛ این اساتید براساس آئین‌نامه ارتقاء و فعالیت‌‌های اجرایی، علمی، فرهنگی و آموزشی پس از بررسی در کمیته‌ای، از دانشگاه خود به وزارت علوم معرفی می‌شوند و کمیته ای نیزدر این زمینه که به ریاست معاون آموزشی وزارت علوم تشکیل می‌شود، اساتید نمونه انتخاب می‌شوند؛ امسال نیز 12 نفر از اساتید دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی کشور به افتخارکسب عنوان استاد نمونه کشوری نائل شدند.

دکتر حبیب امین فر، استاد تمام دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز، چاپ 27 مقاله در مجلات ISI ، تعداد8 مقاله در نشریات علمی و پژوهشی و ارایه 33 مقاله در همایش های ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی و آموزشی این استاد است. و از سوابق اجرائی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریزنیز می توان به رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی، معاون وزیر در مهندسی و طرح های وزارت نفت، عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مشاور عالی وزیر نفت در مهندسی و طرح ها، مشاور وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی نفت ایران، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، عضو هیئت مدیره ماشین سازی اراک و ... اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار