قائم‌مقام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ٢۶ و ٢٧شهریور در ٣هزار پایگاه استان، ماموران کمیته امداد آماده دریافت کمک‌ها، هدایای نقدی و غیرنقدی مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 15 September 2015
حبیب‌ا... آسوده در نشست خبری با اشاره به ۶۵پایگاه فعال این کمیته در مشهد، ‌اظهار کرد: جشن عاطفه‌های مدارس نیز هشت مهرماه در هزارو٩۵۵مدرسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌هایی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود توسط آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود، ادامه داد: سال گذشته ١۵میلیارد ریال از سطح مدارس و ٢٠میلیارد ریال از پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان جمع‌آوری شده است.

آسوده با بیان اینکه در سال گذشته ٣۵میلیارد ریال هدایای نقدی در استان جمع‌آوری شد و پیش‌بینی برای سال جاری حدود ۴۵میلیارد ریال است، افزود: سال گذشته در کل کشور ۴٠٠میلیارد تومان هدایای نقدی جمع‌آوری شد که سهم خراسان رضوی ٩درصد از این مبلغ بوده است.

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ٠١٠۵٢٢۴۴٠۶٠٠ یا به شماره کارت ۶٠٢٧٩٩١٨٩٩۵١١١١١ به شناسه ٣٢۶٨ واریز کنند.

آسوده همچنین در بخش دیگری از این نشست تصریح کرد: نگاه رقابتی به خیریه‌ها نداریم و سیاست کمیته امداد در رابطه با خیریه‌ها سیاست هم‌افزایی در راستای کمک به محرومان و کاهش فقر در جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار