فرمانده انتظامي شهرستان شازند با اشاره به اجراي طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف با محوريت پيشگيري از ويروس کرونا در سطح جامعه ، از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "عبدالرضا جودکی" افزود: مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي با توجه به وضعيت قرمز شهرستان شازند و به منظور پيشگيري، مقابله و قطع زنجيره ويروس کرونا با همکاري اتاق اصناف و شبكه بهداشت، با اجرای یک طرح نظارتی، از واحد های صنفي فعال در سطح این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس بازديد كردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به مصوبات ستاد ملي کرونا مبني بر تعطيلي مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴در شهرهاي قرمز، گفت: در اين طرح پس از ارزيابي هاي لازم، ۵ واحد صنفي به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا از سوی متصديان و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي، پلمب و به۷ واحد متخلف دیگر نيز اخطار پلمب داده شد.
وی یادآورشد: در این طرح که از ۴۵ واحد صنفی بازدید شد به متصدیان ۲۰ واحد صنفی دیگر نیز تذکر لسانی داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شازند با بيان اينكه تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي پليس با توجه به شيوع بيماري كرونا ، همچنان با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در دستور كار پليس قرار دارد، افزود: متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار