کمیته ویژه واکسیناسیون بمنظور هماهنگی ارائه واکسن به جمعیت های اولویت دار تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 28 April 2021

صبح امروز کمیته ویژه واکسیناسیون بمنظور هماهنگی ارائه واکسن به جمعیت های اولویت دار به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد تشکیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مجید احمدی ، گفت: افراد با ریسک بالا ساکن در مراکز نگهداری همچنین افراد ساکن در خانه سالمندان با پرسنل این مراکز، جانبازان بالای ۵۰ سال و جانبازان شیمیایی، تنفسی و ساکن در مراکز نگهداری جانبازان با پرسنل این مراکز، افراد کم توان ذهنی و جسمی ساکن در مراکز نگهداری؛ اولویت گذاری واکسناسیون در فاز اول شده‌اند.

کمیته ویژه واکسیناسیون به ریاست فرماندار بویراحمد تشکیل شد / آغاز واکسیناسیون عمومی

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: گروه هدف در فاز ۲ واکسیناسیون عمومی شامل افراد مسن از ۶۰ سال به بالا با اولویت سن و افراد بابیماری‌های زمینه‌ای پرریسک است.
رئیس کارگروه واکسیناسیون مرکز استان افزود: افراد ساکن در مراکز نگهداری جمعی شامل زندان ها، پادگان ها و افراد ساکن در مراکز تحت حمایت بهزیستی در فاز بعدی واکسینه خواهند شد.
معاون مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در ادامه گفت واکسیناسیون در سطح شهرستان بویراحمد همزمان با سراسر کشور در اسفندماه گذشته شروع که طبق دستورالعمل های ابلاغی ابتدا واکسیناسیون نیروهای بهداشت و درمان که درخط مقدم این مبارزه هستند، آغاز و در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار