سهرابی گفت: استان فارس با ظرفیت کم نظیر خود و برخورداری از هنرمندان در حوزه های مختلف، می تواند صادرات هنری و فرهنگی داشته و مرجع کل کشور باشد.
کد خبر: ۹۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 25 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سیدتقی سهرابی»،  در دیدار صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فرهنگ ارجح است و پیشرفت در حوزه های اقتصادی بدون پیشرفت فرهنگی ثمربخش نیست.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: لازم است تا مسئولان به حوزه فرهنگ نگاه متفاوت داشته باشند زیرا پیشی گرفتن سرعت فناوری از سرعت فرهنگ سازی برای جامعه مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در بحث منابع و اعتبارات و نیروی انسانی، پیوست فرهنگی و رسانه ای باید برای هر موضوعی اولویت داده شود و حوزه های فرهنگی باید برای فاصله ایجاد شده میان سنت و مدرنیته چاره اندیشی کنند.

سهرابی تصریح کرد: کار هنر و هنرمند انتقال هنرمندانه مفاهیم به جامعه است و صدا وسیما برای انتقال پیام هنرمند به مخاطب وظیفه و و بستر مناسبی دارد.

وی تاکید کرد: استان فارس با ظرفیت کم نظیر خود و برخورداری از هنرمندان در حوزه های مختلف، می تواند صادرات هنری و فرهنگی داشته و مرجع کل کشور باشد.

سهرابی با اشاره به پیامدهای مطلوب این نشت گفت: برنامه «خوشا شیراز»، ظرفیت مطلوبی برای معرفی دستاوردهای هنری و فرهنگی و معرفه های چهره های شاخص این حوزه در فارس به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار