نماینده ولی‌فقیه در مازندران، با اشاره به در پیش بودن عید قربان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین عید مشترک اسلامی یادکرد.
کد خبر: ۹۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 18 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری، بابیان اینکه یک میلیارد جمعیت مسلمانان به عید قربان و فطر پایبند هستند، خواستار برگزاری باشکوه اعیاد اسلامی شد.

وی در بخشی دیگر از سخناش، حجاب را یک دستور دینی و راه مصونیت جامعه از آسیب‌ها برشمرد و گفت: برای ترویج حجاب باید به‌صورت دسته‌جمعی و انقلابی برخورد کنیم و به امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تأکید کرد: برای ترویج حجاب در جامعه باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود زیرا اقتصاد بسیاری از کشورها از راه بی‌حجابی تأمین می‌شود.

آیت‌الله طبرسی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در جامعه ضروری برشمرد و به وجود ۱۱ میلیون دختر و پسر مجرد و در آستانه سن ازدواج اشاره کرد و گفت: باید برای ازدواج آسان فرهنگ‌سازی شود.

امام‌جمعه ساری با تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله خزعلی، از وی به‌عنوان یکی از بزرگان انقلاب یادکرد و گفت: وی از پیشگامان مبارزه با طاغوت و از یاران حضرت امام راحل (ره) بوده است.

آیت‌الله طبرسی وجود ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی را عاملی برای انحراف جوانان بیان کرد و خواستار نجات نسل‌های جوان جامعه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی سال تحصیلی یادآور شد: نیازمندان را نباید در جامعه فراموش کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار