رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: اگر قیام ۱۵ خرداد برای تغییر وضعیت موجود و رهایی از استبدادبود، حضور پرشور مردم در ۲۸ خردادماه جاری پای صندوق رأی هم در واقع سرآغازی است برای اینکه ملت بتوانند تغییری در فضای کشور ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۶۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 05 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،حجت‌الاسلام محسن مفید اظهار داشت: قیام ۱۵ خردادماه در واقع در اعتراض به اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در پوشش برخی اصلاحات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شد؛ سرآغازی بود هم برای رهایی مردم از از بند استبداد داخلی و هم سرآغاز برای رهایی ملت ایران، ملت منطقه و مستضعفان عالم از بند استکبار جهانی بود.

وی تصرح کرد: خردادماه برای ما ایرانیان و برای انقلاب اسلامی تاریخی سرشار از حوادثی را در خود جای داده که هر کدام از آن‌ها یک نقطه‌ای عطف دارند از جمله برگزاری انتخابات‌های ریاست جمهوری در این ایام بوده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: امسال در ۲۸ خردادماه جاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم که امیدواریم مردم همانند همیشه در راه تداوم قیام ۱۵ خرداد و تحقق آرمان‌های که ملت در چنین روزی ده‌ها نفر از جوانان و کفن‌پوشان را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرد را مدنظر داشته باشند و با شور و شعف در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی صندوق رای را به منظور ایجاد یک ظرفیت برای تغییر تعریف کرد و افزود: اگر قیام ۱۵ خرداد برای تغییر وضعیت موجود و رهایی از استبداد و سرآغازی برای کوتاه کردن دست استکبار از زندگی و سرنوشت مستضعفان عالم بود صندوق رأی هم در واقع سرآغازی است برای اینکه ملت بتوانند تغییری در فضای کشور ایجاد کنند.

مفید یادآور شد: بهترین، کم هزینه‌ترین، به صرفه‌ترین و معقولانه‌ترین را برای گله‌مندان از وضعیت معیشتی و اقتصادی حضور در پای صندوق‌های رای است تا بتوانند ایجاد تغییر کنند و همچنین کسانی که وضع موجود را خواهان هستند باز هم باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: صندوق رای در واقع صندوقی است که سرنوشت ما و کشور به آن بستگی دارد و امیدوارم ملت ایران با شور و شعف، آگاهانه به دور از فضاسازی‌های احساسی و دوقطبی‌های کاذب به برنامه رای دهند تا امنیت و استقلال را به دنبال داشته باشد و سبب ناامیدی استکبار شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار