پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت:متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد کاهش نسبتا شدید مراجعین به سازمان انتقال خون  هستیم، خصوصا در ارتباط با فرایند پلاکت خون کمبود داریم.
کد خبر: ۹۶۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 07 June 2021

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:افراد زیادی در مراکز درمانی چشم به راه شما هستند که نیاز درمانی آنهارا برآورده کنید.

وی افزود: در بحث فرآورده ی پلاکت خون به واسطه ی این که تنها ۳ روز تاریخ انقضا دارد و بیش تر از آن نمی شود نگهداری کرد دچار کمبود هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: در این ایام تعطیلات نیمه ی خرداد با کاهش جدی مواجه شده ایم و از همه ی مردم درخواست داریم جهت اهدای پلاکت به سازمان انتقال خون مراجعه کنند.

صالحی فر اظهار کرد: در ایام تعطیلات خرداد ماه مرکز انتقال خون کرمانشاه در صبح و بعدازظهر آماده دریافت خون و پلاکت از مردم بودیم، اما متاسفانه مراجعه ی زیادی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که امکان اهدای خون دارند حتما به سازمان مراجعه کنند تا بتوانیم نیاز مراکز درمانی را در این شرایط برآورده کنیم.

مدیر کل سازمان انتقال خون کرمانشاه در پایان گفت: یادمان نرود که بیماری تعطیل بردار نیست و افراد زیادی در مراکز درمانی چشم به راه شما هستند که نیاز درمانی انها را برآ ورده کنید. منتظر مردم نوعدوست کرمانشاهی هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار