آخرین دوره آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار و سر ناظران انتخابات شهرستان سمنان با حضور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان و فرماندار سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 14 June 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام عربی رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان سمنان در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار با بیان اینکه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و امام راحل است گفت:صاحبان اصلی برگزاری انتخابات مردم هستند و در فرآیند برگزاری نباید دخالت های اعضای هیئت ناظر و یا نمایندگان فرماندار موجب برهم  زدن نظم شود.

 او تعامل، تقوا و همراهی با قانون در انتخابات را از عوامل اصلی یک انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: مجریان و ناظران انتخابات با رعایت اصل بی طرفی سعی در برگزاری یک انتخابات پرشور را داشته باشند.

 نادر فخری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان هم در این دوره آموزشی با بیان این که ۱۷۵ شبکه ماهواره ای در حال فعالیت در خصوص حضور نیافتن مردم پای صندوق های رای هستند گفت: نمایندگان فرماندار باید با نظارت دقیق در روند اجرای انتخابات تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان وزارت کشور را بسترساز و عامل پشتیبانی در انتخابات دانست و افزود: ۵۸ دوره آموزشی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات برگزار شده است.

 فخری با بیان اینکه ۹ شعبه اخذ رای نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری دوره گذشته افزوده شده است بیان کرد: جهت رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار