استاندار اردبیل گفت: هزار و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در ۱۲ شهرستان و ۳۱ بخش و روستا‌های استان اردبیل برای انتخابات 28 خرداد تعیین شده است.
کد خبر: ۹۷۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 17 June 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، بهنام جو در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گفتگو با سیمای استانی با بیان این خبر افزود: ملت ایران همواره در طول انقلاب با همبستگی حربه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد بیان کرد: ۵۹۶ شعبه اخذ رای در شهر‌ها، ۹ مورد سیار در شهرها، ۷۳۵ شعبه ثابت در روستا‌ها و ۳۳۷ شعبه سیار در روستا‌ها از یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن، اخذ رای می‌کنند.

استاندار اردبیل افزود: در شهر‌ها ۷۷۳ نفر برای ۲۶۷ کرسی و در روستا‌ها هم پنج هزار و ۵۲۱ نفر برای پنج هزار و ۴۰۷ کرسی اصلی و علی البدل با هم رقابت می‌کنند.

بهنام جو تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای همواره به دشمنان ثابت کرده اند که از حق انتخاب خود که هدیه انقلاب به آنان است، نگذشته اند و در ادوار مختلف در اداره کشور مشارکت کرده اند.
استاندار اردبیل به اهمیت انتخاب فرد لایق و دارای صلاحیت برای اداره امور اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: با اینکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود، ولی فردی که به عنوان رییس قوه مجریه انتخاب می‌شود به مدت چندین سال حتی پس از پایان دوره مسئولیت خود تاثیراتش بر کشور و زندگی مردم ماندگار است.
بهنام جو اظهار کرد: در همین راستا مردم باید با هوشیاری و سنجش امور فردی را که اصلح‌تر و متخصص‌تر است انتخاب کنند و به همین دلیل نیز انتخابات موضوعی مهم در کشور ما است.
وی بیان کرد: با برگزاری انتخابات، افراد تازه نفس وارد میدان می‌شوند و برنامه ریزی هایی در بعد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را ادامه می‌دهند.
استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم در طول انقلاب نتیجه و تاثیر حضور و مشارکت خود را مشاهده کرده اند، اظهار کرد: مردم همواره یکپارچه حرکت کرده اند و همیشه پیام و نقشه‌های دشمنان را با خودباوری و خداباوری ناکام گذاشته اند.
بهنام جو گفت: در حال حاضر نیز با وجود تحریم‌ها دولتمردان با تلاش بیشتر و خودباوری از تلاش و حرکت بازنمانده اند و در راستای توسعه و تامین زیرساخت‌ها و تولید گام‌های بزرگی در کشور و استان برداشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار